7 Haziran seçimlerinde bir önceki genel seçime göre %13,2 lik oy kayıp oranı ile Türkiye geneli düşüşün 5,2 puan üstüne çıkan Ak Parti Aziziye İlçe Başkanı ve teşkilatını, teşkilat binasının bulunduğu Dadaşkent esnafına sorduk.
7 Haziran seçimleri sonrası Genel Başkan, Genel Merkez, Erzurum İl Başkanlığı ve milletvekillerinin açıklama yapmasını beklemeden ilk açıklamayı yapan, kendisine medya ve sosyal medyada yöneltilen eleştirilere ise üslup dışı cevap veren Ak Parti Aziziye İlçe Başkanı ve teşkilatını, yine teşkilat binasının bulunduğu Dadaşkent esnafına üç soru ile sorduk.
Aldığımız cevaplar adeta kaybedilen 3347 oyun nedenini açıklar nitelikte idi.
İşte Sorular ve verilen cevaplar ile yüzdelik oranları;
S – 1 Ak Parti Aziziye ilçe başkanını tanıyor musunuz?
Evet : %5 Hayır : %95
S – 2 Seçim süreci boyunca Ak Parti teşkilatlarından ziyaretinize kaç kez gelindi?
Gelinmedi : %5 Birkez : %10
İki Kez : %25 Üç Kez %50 Daha Fazla : %10
Not: Ziyaret eden Aday ismi sorusuna ise %90 oranında Zafer Tarıktaroğlu cevabı verilmiştir.
S – 3 Seçim süreci öncesi ve sonrasında Ak Parti İlçe Teşkilatı olarak herhangi bir dönem ziyaretinize gelindi mi?
Gelindi : %2 Gelinmedi : %98
Sorularımıza verilen cevapların dışında Ak Parti’ye oy verdiklerini dile getiren esnaf vatandaşların büyük kısmının ortak düşüncesi, teşkilatlarda görevlendirilecek kişilerin özellikle görevlendirildiği bölgede ikamet etmesi gerektiği ve aynı zamanda belli bir yaş ve olgunluk düzeyine ulaşması gerektiği yönünde idi.
Ak Parti’ye oy verdiklerini dile getiren esnaf vatandaşların yine en büyük şikayetleri arasında, vatandaş ile diyaloğu kopuk olan teşkilatın bu bağı yeniden kurması gerektiği yönünde.
Bunun için ise yine en öncelikli şartın, kurulacak teşkilatlar da mutlaka ama mutlaka kendi bölgesinde ikamet eden başkan ve teşkilat mensuplarının olması gerektiği yönünde.
İşte vatandaşın görüşlerinden bir kaçı;
“Seçim sonuçları açıklandığında nerede ise hırsımdan ağlayacaktım. Böyle vekil listesi ve böyle teşkilat olmaz. Böyle ilçe teşkilat başkanı da olamaz. Adam sanki fotoşop başkan. Çalışmaya değil öyle emaneten başkanlık koltuğuna oturmaya gelmiş gibi.”
“Kardeşim siz söylediklerimizi ulaştırabileceğiniz her yetkiliye ulaştırın. Sayın Erdoğan ve Sayın Davutoğlu yeniden tek başına iktidar istiyor ise işe en alttan başlamalıdırlar. Mahalle temsilcileri, delegeler, ilçe ve il teşkilatı. Komple bir değerlendirmeden geçirilmelidir. Yoksa bu iş çoluk çocukla olacak iş değil.”
“Biz demokrat partiden beri sağ partilere oy veririz. Bir dönem bir siyasi parti içerisinde de il yönetiminde görev aldım. Diyeceğim o ki, çoluk çocukla bu iş olmaz. Bir teşkilat o bölgede ikamet edenlerden oluşmalı. Aynı zamanda belli bir yaş ve olgunlukta olmalı. Dava ruhu olmalı. Önce vatanım demeli. Bunlar olmaz ise Erdoğan ne etsin. O ne kadar çabalarsa çabalasın, buradakiler işi bozuyor”











Çok Güzel bir tespiti haber yapmışsın ilave olarak ne ilçe başkan zatın nede yönetimin istisnalar Hariç aziziyede karşılığı olmayan bir anlam teşkil etmeyen kişilerden oluşuyor başkan ve avanesi bu bölgede oturmuyorlarda başkan parasının hatrına etiket Yapmak için bu makamı işgal etmekte 69 köy beni tanıyor diyormuş başkan köy muhtarlarını tanımayla olmuyor bu işler Yürek ister emek ister dava şuuru ister Güneş gözlüğü takıp üç beş Paralı arkadaşlarınla bu iş yürümez niyemi Aziziyede KARŞILIĞINIZ YOK OLAMAZDA ÇÜNKÜ AZİZİYELİ DEĞILSINIZ ...