BB.Erzurumspor’un şampiyonluğu sonrası ortaya atılan iddialar ve ithamlar ile ilgili yapılan basın toplantısında, tüm sorular cevabını buldu.
Erzurum Büyükşehir Belediye Başkanı ve BB. Erzurumspor Onursal Mehmet Sekmen, BB. Erzurumspor Kulüp Başkanı Ali Demirhan, As Başkan Murat Aslan, Erzurum Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreter Yardımcısı ve BB.Erzurumspor Kulüp Başkan Yardımcısı Zafer Aynalı ve yönetim kurulu üyelerinin katıldığı basın toplantısında, kulüp bütçesi, kutlamalar ve BB.Erzurumspor’un hedefleri ele alındı.
.jpg)
Sekmen, 'Asılsız İddialarla Şampiyonluk Sevincine Kimse Gölge Düşüremez'
Erzurum Büyükşehir Belediye Başkanı ve BB. Erzurumspor Onursal Başkanı Mehmet Sekmen, ortaya atılan asılsız bütçe iddiaları ve kutlamalara gölge düşürme amaçlı yapılan açıklamalardan duyduğu rahatsızlığı dile getirdi.
Tüm spor dallarına olduğu gibi futbola da özel önem verdiğinin altını çizen Sekmen, ligin başından beri birlik ve bütünlük içerisinde ortaya koyulan emeklerin neticesi olarak, kazanılan şampiyonluğun oluşturduğu mutluluğu gölgeleme girişimlerinin neticesiz kalacağını dile getirdi.
Büyükşehir Belediyesi Olarak Başarıya Hep İnandık
Başkan Sekmen, ‘BB.Erzurumspor için yeni bir yönetici arayışına çıktığımız dönemde son güne kadar Erzurum’da ikamet eden ve bir isim için bekledik. Teklif götürdüğümüz isimler mazeret göstererek bu yükün altına giremeyeceklerini dile getirince Ali Demirhan’a bu teklif götürüldü. O da şehrimize gelerek bu yükü omuzladı.
Ondan sonraki süreç içerisinde takımın her şeyi ile ilgilendik. Kapatılmak zorunda kalan Erzurumspor Kulübünde ödediğimiz bedelle yeniden karşılaşmamak için hemen her ay fikir alışverişinde bulunduk. Vermiş olduğumuz emek ve göstermiş olduğumuz samimiyet neticesinde başarıya ulaştık.
Bu gün kulübü eleştiren ve hesap sormaya çalışan kişilerin sağlamış olduğu katkı ise sorgulanır. Hiçbir emek vermeden ve katkı sağlamadan hesap sorulması bizleri şaşırtmakta ve üzmektedir’ dedi.
Şampiyonluk Sevinci Herkesin Hakkı!
Şampiyonluk kutlamaları ile ilgili eleştirilere de cevap veren Başkan Sekmen, ‘Bizler her ne kadar siyasi bir kimliğe sahip olsak da, bu şehrin bir evladı olarak ve Büyükşehir Belediyesi olarak verdiğimiz emeğin karşılığında şampiyonluk sevincini yaşama hakkına sahibiz. Sadece biz değil bu hakka BB.Erzurumspor’a gönül vermiş herkes sahiptir’ dedi.
.jpg)
Demirhan, 'Şampiyonluğa Emek, Fedakarlık ve Samimiyet İle Ulaştık'
Kulübün genel durumu hakkında bilgi veren BB.Erzurumspor Başkanı Ali Demirhan ise kazanılan şampiyonluk başarısının yok sayılarak, anlamsız tartışmalar içerisine girilmesinin şehre ve takıma zarar verdiğinin altını çizdi. Kazanılan bu başarının birliktelik ve emeğin eseri olduğunu da dile getiren Demirhan, 5 yıl boyunca harcanan 25 Milyon liraya yakın bir bütçeye rağmen başarı sağlayamamış bir takımı bir üst lige çıkarmanın mutluluğunu yaşamak gerektiğini dile getirdi.
BB.Erzurumspor Onursal Başkanı Mehmet Sekmen’in takıma olan maddi katkısından ziyade manevi anlamda da sonuna sahip çıktığının da altını çizen Demirhan, ‘Bugün bu kulübün başkanı ben olabilirim. Yarın ben gittikten sonra da bu takıma sahip çıkacak olan yine Erzurum Büyükşehir Belediye Başkanı olacaktır’ dedi.
Yönetimimizi Güçlendirerek 2. Lig Şampiyonluğunu Hedefleyeceğiz
BB.Erzurumspor’un tüm Erzurum’un ve kamunun malı olduğunu dile getiren Demirhan, ‘Beni BB.Erzurumspor’a başkanlık için davet eden kişi bizatihi Onursal Başkanımız Sayın Mehmet Sekmen’dir. Onun davetine icabet ederek bu yola çıktık. Kurduğumuz yönetim ekibimizde bazı çatlaklar oldu. Ancak biz bu çatlakları daha da güçlendirerek yola devam ettik. Bu şehre bir şampiyonluk kupası getirdik. Burada önemli olan sadece 3. Ligde aldığımız şampiyonluk değildir. Burada önemli olan tüm sıkıntılara ve engellemelere rağmen bu sonuca ulaşmaktır. Başarılı bir sonuç almamıza rağmen ortaya çıkan çatlakları yeniden tamir ederek daha güçlü bir şekilde ikinci ligde yolumuza şampiyonluk parolası ile devam edeceğiz’ dedi.
Zehra Taşkesenlioğlu’na Teşekkür
Şampiyonluk sonrası yaşadığı bir olayı da dile getiren Demirhan şunları söyledi;
‘Şampiyonluk sonrası Ankara’da yaptığımız ziyaret esnasında toplantı salonuna girdiğimde tüm salonun dolu olduğunu gördüm. Tam bu esnada ön sırada bulunan Erzurum Milletvekillerimizden Sayın Zehra Taşkesenlioğlu Hanımefendi yerinden kalkarak bize yer verdi. Hem bir milletvekili oluşu ve hem de bir hanımefendi oluşu bizi mahcup ederken, sahiplenmenin vermiş olduğu bir mutluluk ve gurura ulaştık. Kendilerine bu sahiplenmeden dolayı teşekkürlerimizi iletiyoruz. Bizlerin yönetim olarak beklediği tek şey budur. Yönetim olarak vermiş olduğumuz emeklerin karşılığında saygı ve sahiplenme ile birlikte, kazanılan başarının tebrik ve takdir edilmesinden başka bir beklentimiz yok.’
.jpg)
Konuşmaların ardından Başkan Sekmen’e BB.Erzurumspor forması hediye edildi.
Toplantı sonrası ise basın mensupları ile birlikte BB.Erzurumspor’un şampiyonluk kupası kaldırıldı.








