Türkiye Voleybol Erkekler 2. Ligi’nde mücadele eden Palandöken Belediye Spor Erkek Voleybol takımı konuk ettiği Niksar Belediyespor’u 3-1 mağlup ederek ligdeki puanını 12’ye çıkardı.
İlk seti rakibine veren Palandöken Belediyespor ikinci sette daha düzenli bir oyunla maça ortak oldu.
Daha sonraki setler de kendine yakışan bir erformans sergileyen Palandöken Belediyespor, Niksar Belediyespor karşısında üstünlük sağlamayı başardı. Setleri (19-25 /25-17/25-21/25-18) alarak puan hanesine 3 puan yazdıran Palandöken Belediyesi Voleybol takımı maçın bitimiyle birlikte salonda uzun süre taraftarıyla galibiyetin sevincini yaşadılar.
.jpg)
Böylece Palandöken Belediyespor, çekişmeli geçen maçta rakibini 3-1 mağlup ederek haftayı 3 puanla kapattı.
Palandöken Belediyesi Voleybol takımı hocası Süleyman Kolişler,” Galibiyetimizi Belediye Başkanımıza, kulüp başkanımız ve taraftarlarımıza hediye olsun” diye konuştu.
.jpg)
Palandöken Belediye Başkanı Orhan Bulutlar, maç sonrasın da sporcuları alınan bu galibiyetten sonra tek tek kutladı.
Palandöken Belediyespor: 3 Niksar Belediyespor: 1
Salon: Palandöken Belediyesi Recep Tayyip Erdoğan
Hakemler: Ömer Aşıkoğlu ve Nevzat Meydan
Palandöken Belediyespor Erkek Voleybol takımı: Okay, Eray, Gürkan, Kaan, Bahadır, Fikri, Alper, Sercan, Server, Alper, Oğulcan
Niksar Belediyespor takımı: Numan, Samet, Uğur, Harun, Mete, Tunay, Ömer, Ahmet, Mehmet, Hakan, Muhammet, Tunay








