Sarı-Kırmızılı kulüp, beklenmedik bir şekilde Hamza Hamzaoğlu ile yolların ayrıldığını açıkladı.
Kulübün resmi internet sitesinden yapılan açıklamada şöyle denildi:
"Galatasaray Futbol Takımı Teknik Direktörü Sayın Hamza Hamzaoğlu’nun sözleşmesi, varılan karşılıklı mutabakat çerçevesinde sona erdirilmiştir. Hocamıza bugüne kadar kulübümüze verdiği hizmetler için teşekkür ediyor, kendisine bundan sonraki kariyerinde başarılar diliyoruz."
Galatasaray Spor Kulübü
Geçtiğimiz yılı 3 kupa ile kapatmasına rağmen Hamzaoğlu ile yolların böyle aniden ayrılmasının nedeni neydi? İşte Doğan Haber Ajansı'nın haberi...
Galatasaray'ın genç teknik direktörünün bir gün önce Florya Metin Oktay Tesisleri'nde basın mensuplarına yaptığı açıklamada, "Umut Bulut'un sözleşmesi otomatikman uzamasa da ben uzatırdım" şeklindeki ifadeleri, Galatasaray Yönetimi'nde ve başkan Dursun Özbek'de infial yarattı. Başkan Özbek hiç beklenmedik bir şekilde Hamza Hamzaoğlu'nu Türk Telekom Arena'ya çağırarak, bir gün Umut Bulut ile yaptığı açıklamanın hesabını sordu.
"MADEM BEN BU TAKIMIN TEKNİK PATRONUYUM..."
Başkan Dursun Özbek'in, Hamzaoğlu'na "Hocam biz eski sözleşmeye mecburen uyduk. Sen nasıl oluyor da kendi kendine futbolcunun sözleşmesini uzatıyorsun" diye çıkıştığı öğrenildi. Bir gün önce yaptığı açıklamada da kendisinden beklenmeyen bir sertlikte ifade kullanan Hamza Hamzaoğlu'nun da başkana aynı sertlikte yanıt verdiği ve "Madem ben takımın teknik patronuyum, oyuncumun sözleşmesinin uzatılmasına da karar verebilirim"diye konuştuğu öğrenildi. Galatasaray Başkanı Dursun Özbek ve Hamza Hamzaoğlu'nun gergin başlayan bu konuşmasının daha da elektriklenip tartışmaya dönüşmesi üzerine iki tarafın yolları ayırmaya karar verdikleri ortaya çıktı.








