Elektrik Mühendisleri Odası Erzurum İl Temsilciği, odaya kayıt ve meslekte 40 yılını dolduran iki emektar üyesine vefa göstergesi olarak birer hediye yanı sıra plaket takdim etti.
Elektrik Mühendisleri Odası Erzurum İl Temsilciliği Başkanı Namiye Sınırkaya, meslek hayatına adım attıktan sonra oda kaydını gerçekleştiren ve 40 yıllık bir süre boyunca oda faaliyetlerinde bulunan emektar isimlerden Rıfkı Güraksın ve Yıldırım Sürbehanlı ‘nın mesleğe değer kattığını ve kendilerinden sonra gelen meslektaşlarına rehberlik ettiklerinin altını çizdi.
Sınırkaya konuşmalarına şöyle devam etti;
’Hayatının 40 yıllık kısmında bizlerle birlikte olan, bilgi ve birikimi ile kendinden sonra gelen meslektaşlarına rehberlik eden bu iki güzide üyemiz Rıfkı Bey ve Yıldırım Beye emeklerine karşılık gelmese de gönlümüzdeki yerlerini bilmeleri hasebi ile birer hediye ve vefa plaketi sunmak istedik. Bundan sonraki süreçte de yanımızda olmaya devam etmeleri ve bizlere rehberlik edecek olmaları ayrı bir mutluluk kaynağıdır.
Meslek ilkelerine saygınlığını bozmamış ve odamızdaki faaliyetlere katılım yanı sıra üyeliğini de devam ettirerek 40 yılını dolduran tüm üyelerimize bu tür uygulamalarımız olacaktır.’
Konuşmaların ardından 40 yıllık üyelik süresini tamamlayan Rıfkı Güraksın ve Yıldırım Sürbehanlı’ya hediyeleri ve plaketleri takdim edildi.








