Spor Toto 3. Lig 1.Grupta Şampiyonluk mücadelesi veren namağlup grup Lideri BB Erzurumspor’da Cumartesi günü oynanacak Arsinspor maçı öncesi, ‘Mavi-Beyaz, Bir Bayrak’ta Sen As’ kampanyası başlatıldı.
‘ERZURUM MAVİ-BEYAZ BAYRAKLARLA SÜSLENECEK’
Başkan Demirhan, Erzurumsporlu taraftarların yanı sıra, kentte esnaf ve vatandaşların birliktelik göstererek takımlarına ‘mavi-beyaz’ bayraklarla destek olmaları için bayrak asma kampanyası başlattı.
Cumartesi günü oynanacak Arsinspor maçı öncesi, şehir merkezini ‘Mavi-Beyaz’ bayrağını sen de as, Takımına destek ol’ kampanyası başlattıklarını açıklayan BB Erzurumspor Kulüp Başkanı Ali Demirhan, ’Şampiyonluk yarışında başarılı olan takımıza destek adına birlik, beraberlik ve dadaşlık ruhu ile bayrak asma kampanyası başlattık. Bu kampanyanın Erzurumspor’umuz için yararlı olacağı inancındayız. Cumartesi günü oynayacağımız Arsinspor maçı öncesi başlattığımız bu anlamlı kampanyada mavi-beyaz sevdalıların yanımızda olması en büyük sevincimiz olacak. Erzurum’u ‘mavi -beyaz’ bayraklarla süsleyerek, takımımıza desteğe davet ediyorum. Şampiyonluk yolunda bu başarıyı birlikte göğüsleyeceğiz.‘ diye konuştu.








