Erzurum’un Oltu ve Olur ilçelerinde geçtiğimiz hafta Perşembe günü yağan aşırı kar ile kırılan ağaç dalları Ormanağzı köyü, Çataksu köyü, Ayvalı köylerinde elektrik hatlarına zarar verdi.
Elektrik tellerinin zarar görmesine bir de bölgenin enerji ihtiyacını karşılayan Aras EDAŞ'ın umursamasız tavrı ve hantal müdahalesi eklenince köyler elektriksiz kaldı.
(3).jpg)
Köylü sakinleri 6 gündür dış dünyadan bir haber yaşadıklarını söylediler.
Vatandaşlar Arsas EDAŞ ve kamu yetkililerinin bu sorunu bir an önce çözmelerini talep ettiler.









Bir bölgenin elektriği 6 gün kesik kalır mı? Savaşta mıyız, deprem mi oldu? 20 santim kar yağdı diye karanlıkta mı kalacağız. Allah'tan korkun. Siz süper lüks evlerinizde istirahat ederken, bizi burada karanlığa gömmenizin hesabını nasıl vereceksiniz.. rnDevletimiz bu işe el atsın. Aynı şeyleri tekrar tekrar yaşamak istemiyoruz......
Aras Edaş mı! Bölgeye hizmeti devraldığı günden beri adeta çakılan bir firma. Bizler hiçbir şekilde memnun değiliz. Enerji bakanlığının çok ciddi bir uyarıda bulunmasını istiyoruz. Yoksa bunlar bildiğin okumaya devam edecek. Faturaya gelince koşa koşa, hizmete gelince çok yoğunuz.!